FAQ

Máte otázky ohledně našich produktů, svých objednávek nebo jiných témat? Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky našich zákazníků. Pokud byste zde nenašli odpověď na své otázky, kontaktujte laskavě náš zákaznický servis!

Pro zpracování Vaší objednávky musíme některé relevantní údaje předat našim spolupracujícím partnerům, jako například expedičním partnerům a bankám nebo našim partnerům pro technické zpracování zasílání e-mailů. Všichni naši partneři nakládají s Vašimi údaji podle zákonných předpisů důvěrně a používají pouze údaje relevantní pro účely příslušné služby. Předávání údajů dalším třetím stranám neprobíhá.

Jako zákazník máte kdykoli právo vyžádat si informaci o údajích, uložených v souvislosti s Vaší osobou (rozsah a účel).

Dále máte právo na to, aby tyto údaje byly vymazány nebo opraveny. Obraťte se v tomto případě laskavě na náš zákaznický servis.

Pokud jste u nás zaregistrováni, můžete si prohlédnout stav své objednávky pod "Můj účet" v podsekci "Moje objednávky". O každé změně stavu Vaší objednávky Vás automaticky informujeme e-mailem.

Ozvěte se v této záležitosti zákaznickému servisu , který Vaši žádost ochotně a svědomitě vyřeší.

Pokud jste zapomněli své heslo, klikněte, prosím, na přihlašovací stránce na "Zapomneli jste sve heslo?" a zadejte svoji e-mailovou adresu. Zašleme Vám informace, jak si můžete heslo změnit.

Ano. Minimální objednané množství se může lišit v závislosti na produktu. Přesné minimální objednané množství pro zvolený produkt najdete na stránce s podrobnostmi o produktu nad informací o skladových zásobách a expedici.

Ozvěte se v této záležitosti zákaznickému servisu , který Vaši žádost ochotně a svědomitě vyřeší.

V případě změny nebo stornování objednávky se obraťte na náš zákaznický servis.

Ne. V našem obchodě můžete nakupovat i jako host. Při takových objednávkách se neukládají údaje, protože není vytvořen zákaznický účet. Pokud se chcete zaregistrovat pro svou příští objednávku, můžete tak učinit se stejnou e-mailovou adresou. Samozřejmě můžete udělat i více objednávek jako host.

Budete-li objednávat jako host: Zkompletujte svůj košík a přejděte k pokladně. Poté máte na výběr, zda se zaregistrujete nebo budete objednávat jako host.

Registrovaní zákazníci mají tu výhodu, že si mohou kdykoli prohlédnout stav svých objednávek.

U mnoha látek jsme zavedli množstevní slevy. Odstupňované ceny naleznete na stránce s podrobnostmi o produktu pod cenou za metr.

Pokud byste objednávali větš metráž jednoho druhu zboží , obraťte se na náš zákaznický servis.

Ano. Pro tento účel jsme vymysleli naši látkovou tabuli. Zde si můžete shromažďovat a ukládat své oblíbené látky a šicí potřeby. V jedinečném náhledu na látkové tabuli si můžete obrázky uspořádat např. podle projektů, zkoušet si barevné kombinace nebo jednoduše vkládat zboží z látkové tabule přímo do košíku. Obrázky látek a šicích potřeb navíc můžete téměř libovolně zvětšovat, zmenšovat nebo kopírovat.

U registrovaných zákazníků se označené zboží uloží natrvalo, u hostů pouze po dobu 30 dní.

Více informací k naší látkové tabuli najdete ZDE.

Jako registrovaný uživatel můžete měnit své uživatelské údaje pod "Osobní údaje" ve svém zákaznickém účtu. Chcete-li smazat svůj zákaznický účet, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.

Web latka.cz používá soubory cookies, aby Vám mohl nabídnout co nejlepší služby. Dalším používáním této stránky souhlasíte s používáním cookies.